Yenidoğan için d vitamini için hangi markayi kullanıyorsunuz
ilay03c doktorumun tavsiyesiyle ocean kullanıyorum
ilay03c ocean
ilay03c Ocean kullanabilirsiniz 18aydir kullaniyoruz cok memnunum☺️
ilay03c ocean kullanıyorum canım , sağlık ocağının verdıgı kızımda kabızlık yaptı
ilay03c ocean kullanıyorum
ilay03c venatura yada ocean 400ıu ikiside çok iyi
Ben dvit3 kullaniyorum🤗
Pedia d3 kullanabilirsiniz.