Minikmucizem- Beyza13345 bende evolvianın anti kolik olanını kullanıyorum bir sürü mama denedim hatta değiştirmiştim ama geri döndüm canım
gulcan_cem_gulce Beyza13345 doğduğundan beri sma kullanıyorum gaz sorunumuz hiç yok şuan 4 ay 12 günlük günde 1 defa kaka yapıyor olması gerektiği gibi. Kilo alımı şuana kadar 1000–1200 arasıydı. Severek içiyor. Yeğenime de kullanmıştık bir sorun yaşamadık.
Beyza13345 Salihserap bende evolvia kullanıyorum sanki kilo alımı az gibi geliyor doktor da az almış diyor
Minikmucizem- Beyza13345 çok gazlı canım benim bebeğim kakasını da zorla yapıyor kolik bebekler için mama çok şükür bununla kakasını rahatlıkla yapıyor diğer mamalara göre gazı da az oluyor