Syac Selam anneler oğluşuma henüz bir bayramlık seçemedim alanlar yada önerecekleri buraya bir toplayıversek 🤩🛍
Uzaymekiii Syac defactodan keten gömlek ve pantolon aldım ayağına da süet patik aldım hepsi kahve tonlarında☺️ Benim oğlum 6 aylık o yüzden bunlar üstünde kaç dk duracak çok emin değilim😂 yedek eşofman takımı da var oldu da bitti maşallah işte🤷🏻♀️😂😂
Milena11 Syac bende hala bakıyorum kafama yatan bişe bulamadım yazlıkta giydiremem serin olur burası çok kışlıkta olmaz böyle yelekli falan takım düşünüyorum
eceunverkanra Syac Ben bunları aldım☺️ Takım yaparım demistim ama henuz nasıl gozukuyor denemedim belki gomlegin altina bir kot pantolon da alabilirim henuz karar vermedim
yusufarasmom yigitinaannesii nerde yaşadığınızı bilmiyorum İstanbul’a yaz gelmedi bende alışveriş yapayım dedim hep kısa kollu şortlu ürünler ağırlıkta neye göre alacağım şaştım sizin kombini beğendim güle güle giysin oğluşunuz🌸 havalar soğur diye korkuyorum bu tarz almaya
Syac Uzaymekiii benim oğluşumda 4 aylık bende yedekli tutmayı düşündüm ve hala almadım yedek düşünürken 😂
Syac Milena11 burayıda kestiremiyorum herkes şortlar kısa kollular almış içim gidiyor tombik bacaklar meydana çıksın diye burası Sivas 😂
yigitinaannesii yusufarasmom Bende çok beğendiğim için aldım aslında⭐️ kaçırmak istemedim son 2-3 günlük hava durumuna göre değiştireceğim kombini😄
Syac Ayazmom1 ay bayıldım buna da havalar soğuk diyordum ama bugün bir günde yaz geldi buraya ama akşamı gene kurtarmaz şehir faktörü 💙😂 nereden aldınız?
DenizSerap ama galiba ayakkabı değişikliği yapıcam istediğim ayakkabıyı bitirmişler mağazalarda da baktım yok 😩😬 bir de keten bi ceketi var onu giydiririm küçük bir bohem tanesi…
Syac DenizSerap gerçekten tam bir bohem tanesi olmuş çok güzeller ama ayakkabı bence de değişe bilir 💚 online mı aldınız gidip mi aldınız
Syac UmutBey havalar beni kararsız kılan en büyük faktör herkes yeşillenmiş bu bayram ben bunu akşam giydiremem ama düğüne bilirim linki var mı 😍