FoamSea Dikiş yerim kızarık ve hafif kabarık bu Keloid mi oluyor 🤦🏽♀️ 2 ay oldu sezaryen olalı normal mi yoksa https://www.hizliresim.com/5zks0b2
Muhasebeciana FoamSea cok normal zamanla duzelicek canim benimde oyleydi 5-6 aya tamamen duzelmisti.19 aylik kizim daha bikac gun once orami elledim hissizlik hafiften hala daha bile var yani
Bebisimveben FoamSea benim de böyle görünüyor şu an. 4 ay oldu doğum yapalı. Normal diye düşünmüştüm 🙄
Muhasebeciana FoamSea evet canim geciyor zamanla merak etme. Hatta izi bile cok zor goruluyor 😃 cok dikkatli bakinca goruyorum ben kendiminki mesela
FoamSea Bebisimveben normal olabilir canım burda Keloid falan çok okuyorum merak ettim kızarık ve hafif şişlik olunca 😔 benm birde çok fazla ameliyat izin var o yüzden birde Keloid falan olsun istemiyorum
FoamSea Poncikkkk yaa inşallah geçer canım bende çok fazla ameliyat izi var birde Keloid olsun istemem 😔
FoamSea frknmomy bende takıntılıyım birde görmüşsündür hemen üstünde bir ameliyat izim daha var apandisit izi o yüzden birde Keloid falan olsn istemem🥺
frknmomy FoamSea yok olmaz inslh geçer peki bişey sorcam siz doğum kilosunu verebildiniz mi 😔😔😔 Ben 67 ile hamile kaldım 87 ile doğuma gittim şuan 75 im nasıl zayifliycam bilmiyrm Vücudum zaten çoğu ödem di gitti onlar artı 7 kilo kaldı gitmiyo🤷
FoamSea Zeyn0206 10 cm canım büyükmü ? Senin kaç cm ? Ayrıca konu kesi uzunluğu değil burda görüyorum dikiş uzunluğuna yorum yapanları olmuş bitmiş birşey sadece moral bozmaktan başka işe yaramıyor yani 🤍
FoamSea frknmomy canım ben 52 ile hamile kaldım 60 kg ile doğuma girdim 54 kg mm şuan zamanla gidiyor merak etme bi duruyor kilo sonra yine başlıyorsn vermeye tabii yemene dikkat ediyorsan
Zeyn0206 FoamSea buraya o resmî attıysan insan ister istemez yorum yapar ayrıca o kadar kesi bazen bebek iri olduğunda da olabilir yoruma açık değilsen ne diye atıyorsunuz ve moralin bozulacaksa böyle bir konu olacağını düşünüp hiç paylaşmasaydın madem bitti geçti o zaman bu takıntı niye
Zeyn0206 FoamSea benim de ilk sezaryenim seninki kadar büyüktü ikinci sezaryenimi yapan doktor bu kadar büyük yapmamalıydı dedi ikinci kesim gayet küçük ve hemen iyileşti bu bizim suçumuz değil ki doktor hatası aslında kendi doktorum söylemişti çünkü iyileşmesi de uzun sürüyor ama ne yapalım bebeğimize kavuşmak için dayandık yapacak bir şey yok o kesi bizimle kalıcak alışmak lazım boşuna takma kafana bence
frknmomy FoamSea yaa ne güzel benin bu 2. Bebeğim ilk cocugumda çok az almıştım bu gebeligimde çok aldım 23 yasindaym ama sanki 27 gibi kilodan dolayı😔