Guneskiz48 Dorugunannesi22 ikinci sezeryanim 7 buçuk ay oldu çok az bir ayva göbeğim kaldı spor yapıyorum o da gitcek yaza girerken inşallah reformer pilates yapıyorum tavsiye ederim