aras2022 40 tan ve özellikle 2. Aydan sonra biraz daha iyiye gitmeye başlıyo canım. Kucakta uyuyorsa al kucağına sen de uzan uyuyun. Ben şimdi o günleri arıyorum şimdi hiç uyumuyo. Tuvalet için de ana kucağında 40tan sonra biraz durmaya başlıyo. Ben hemen koyup koşa koşa giderdim. Hala zor gidiyorum ama emin ol zamanla emmeleri seyrekleşmeye başlıyor. En azından emmeden biraz oyalanmaya başlıyor.