Liyuzamomm Bebeğim 4 aylık olacak 5 günü kaldı. Her yeni ay bebeğim için yeni beceriler demek ve bende onunla beraber çok heyecanlanıyorum ☺️ Sizin bebişler neler yapıyor,siz onlarla nasıl etkinlikler yapıyorsunuz anlatır mısınız ❤️
Faddoli23 Liyuzamomm 4 ay 4 günlük 15 gündür canıma ot tıkadı sürekli mız mız agliyo napcn bilmiyorum sanki 4 gündür biraz düzeldi gibi bilmiyorum inşallah bitmiştir atak
Hmyra06 Liyuzamomm 9 gün sonra 4 aylık olacağız ve atak bizde başladı maalesef meme reddi ağlama uyumama hepsi var zaten öncesindede hiç durmuyordu şimdi canıma tak diyor
visneli_turtam Liyuzamomm benim kızım da 5 gün sonra 4 aylık olacak😊kendi sesini keşfetti sesler çıkarıyor, atak daha başlamadı,uykusu halen güzel çok şükür, gece bir kere kalkar emmek için,buarada maşallah diyelim kızıma 🤗sizin nasıl gidiyor
salakmisincemilee Liyuzamomm bugün tam 4 aylık olduk bir haftadır canıma okudu dünden beri biraz düzeldi gibi uyku problemi yaşıyoduk gündüz 10dk uyuyup 3 saat uyanık kalıyodu 2 gündür gündüz 2 saate yakın uyudu bugün de 11 de uyandı 1 de tekrar uyudu hala uyanmadı uyandığında genelde rutinimiz yatağından alır biraz kucağımda mıncırırım onunda hoşuna gidiyor sonra tummy time yapıyoruz karşısına geçiyorum kartları gösteriyorum ne oldukları söylüyorum çok dikkatli bakıyor bi 10 15 dk duruyoruz öyle sonra sıkılıyor yine kucağıma alıyorum evi geziyoruz bahçem var oraya çıkarıyorum 20 dk falan da öyle geçiyor sonra oyun halısına bırakıyorum şarkı açıyorum tv den orda da biraz vakit geçiriyor sonra mızırdanmaya başlıyor artık acıkıyor çünkü mamasını içiriyorum altını değiştiriyorum sonra tekrar uyku moduna geçiyoruz artık uyanık kalma süresi 2 saate çıktı bunları yaparken zaman geçiyor kızım sabahları çok geç kalkıyor 10 dan önce uyanmaz o yüzden gün çabuk bitiyor biz de
Liyuzamomm Faddoli23 4.ay atağı benim de en çok korktuğum ataklardan ama maalesef hemen geçmiyormuş 😕
Ebruu67 Faddoli23 4 ay 9 gunluguz hep miz miz sureklli aglama yatmiyacak yatinca baslyor aglamaya hep kucakta gezecek
rabiarslann 4 ay 8 günlüğüz bebelerinizin ön bıngıldakları kapandı mı sağlık ocağı doktoru bize biraz geniş ama bi problem yok dedi
Eda_civan 3 ay 3 günlüz bizde kızlar 4. Ay atagı nezaman nolur ki benım oglum bugunlerde cok huysuz aglıyo uykuya dallamıyor benim kucagımda sallıyınca uyuyo yatagına bıraktığım gbi uyamıyo boyle bişey mi atak 3 4 gündür artık yoruldum gercekten kucagımda hep
Selver58 4 ay 17 günlüğüz 4. Ay atağını dibine kadar yaşıyoruz zaten normalde de çok akıllı bişey değildi şimdi daha beter 😂
Elifsa Selver58 benimkise 4 ay 17 günlük buara çok ağlıyor yatmıyor ama ben sünnet yaptırdım ondan zannediyordum ondan değilmi ?
Liyuzamomm visneli_turtam Maşallah hep böyle gider umarım ☺️ Benim kızım da şuan bu şekilde . Bizim en büyük sorunumuz kuzum benimle uyuyor beşiği hiç sevmedi. Havalar soğuk olunca oturma odasında kanepede yatıyorduk şimdi yatak odasına geçicez beşiğe alıştırmaya çalışıcam ama inşallah alışır
visneli_turtam Liyuzamomm benimde yanımda yatıyor babynestinde beşik öyle boş duruyor odada,artık alıştırsam iyi olacak, hep erteledim
Liyuzamomm visneli_turtam Bende öyle bugün yarın derken hep erteledim 4 aylık olacak . Belim sırtım her yerim ağrıyor 😅 İnşallah alışır da ben de geniş geniş uyurum
NehirVolkan Liyuzamomm 4 ay 19 günlük çığlıklar son gaz devam her şey ağızda atak her şeyiyle yaşıyoruz emerken elimle oynamayı çok sever cee yapınca çok gülüyo bide buzdolabını sevmeye başladı oraya gidip kapağı açınca kahkaha atıyo ayakları keşefettik eler ayakta sağ sol dönme bid ebşraz sinirliyiz ❤️☺️
Liyuzamomm NehirVolkan Yaaa yerim ☺️ Rabbim yardımcınız olsun inşallah. Diş konusunda herhangi birşey var mı peki ?
Samet01 Liyuzamomm 3 ay 23 günlüğüz atak dönemindeyiz sanirim gündüz cok uyumak istemiyor sebepsiz yere ağlıyor sürekli emmek istiyor bakalim ne kadar sürecek