Canım zaten daha henuz erken senin gibi bende aceleciydim aynı reflexleri oglumda gosteriyordu 4 aylıkken ama erken donmesi icin yani ben altını acıyordum hafif yumusak bir zeminde bırakıyordum daha serbest ve hafif hissetikleri icin rahat oluyorlar o sekilde donuyordu 4 bucuk aylıkken daha sonra 6. Ayına kadar durdu hic donmedi bidaha simdi 6 bucuk aylık yuvarlanıyor nihayet 😊
Acele etmeyin kendini hazır hissedince yapıcaktır her bebisin gelisimi farklı