Bende yaptım. Sıfır müşteri memnuniyeti.
Alt Üst ayrı ayrı kendim kombinledim. Alt bedeni büyük yollamışlar üst beden sipariş verdiğimdi. 14tl kargo parası ödedim bide. Yanlış yolladıklarını söyledim. İade edin bedenini yollayalım dediler ama yeni gönderecekleri ürün için yine kargo ücreti ödeyeceğimi söylediler, kendi hataları olmalarına rağmen. Asla tavsiye etmem. Hiç memnun kalmadım. Memnuniyet sıfır.