Mamayla besleniyoruz sadece. 4bucuk kilo 2ay25 günlük. Bebelac kullanıyorum memnunum ama bir haftada biten 400gr 5 günde bitmeye başladı ve beslenme saati hep 2saatte bir ve hep 90cc veriyorm ona rağmen 7gunden 5e düştü. Malum mamalar aldı başını gidiyor. Smanin 3-4saat tok tuttuğunu duydum eğer kabız gaz yapmazsa bebekde içerse onu denemek istiyorum ama dönüşümlü verebilir mym acaba elimde 3paket Bebelac var onun için soruyorum.