Kahraman4545 Yatırıyorum gülmeye basliyo sanki 2 saat uğraşmadık uyutmaya gibi tekrar aliyorim uğraşıyorum kaç saat uyutma uyucam demiyo 7 aylık dis desek gülüp eğlenmez ki agrisi olsa uyku söz konusu olunca yok delirtiyo beni
AntiSosyallKelebek Kahraman4545 Zorladıkça sende sinirlenirsin bebeğin de gerilir biraz akışına bırak uğraşma uykusu varsa uyur inada bindirme
Ebcal Kahraman4545 uyuyacak diye kendinizi şartlamayın evet çok yorucu bişey ama uyursa uyur diye düşünün uykuları aşırı gelince uyuyolar illaki uyumuyorsa uyutmaya zorlamayın alın başka odaya oyun vs oynatın kafasını dağıtın
homosapiens Kahraman4545 uğraşmayın uyumuyorsa uykusu illaki gelecek benim kzıım da bugunlerde gece uykusuna geç geçiyor yatakta oynuyoruz uykusu gelınce 10 dakıkada uyuyakalıyor
2minnosannesi0 8 aylik bende ayniyim malesef huysuzlaniyo gozlerini ovuşturuyo esniyo uyutmaya çalışıyorum bi saat emzir salla uyuyo koyar koymaz uyaninca sinir geliyo🥲