Merhaba sevgili anneler ; eylülde ara verdiğim işime geri dönceğim ve o zaman 27 aylık olacak olan oğlumu kreşe vereceğim . Vişnelik,Kırmızıtoprak, Sümer ,osmangazi, Atatük Bulvarı ,Göztepe tarafında bildiğiniz ya da methini gerek arkadaşlarınız gerek çevreniz tarafından duyduğunuz bir kreş var mı? Ben araştırıyorum ama o kadar çok kreş var ki ,deneyimli olanların fikri önemli söylemde kreşlerin hepsi kendi özellik vs çok iyi anlatıyorlar bilemedim. Fikri olanlar ya da bilgisi olanlar paylaşırsa çok memnun kalırım sevgiler🌸