Deletedmom5455477 Raporu olan arkadaşlar bittiğinde hep yazdırabiliyor musunuz günü falan var mı biz 2 saate bir besleniyoruz 120-150 arası 4 gün bugün ve 400 gram mamanın sonuna gelmek üzereyiz 10 kutu yazmış acaba günü var mı yani raporun ?
Bugleminannesii Deletedmom5455477 merak ettiğim için soruyorum konuyla alakası yok ama anne sütüde alıyormu
Nuratac Deletedmom5455477 Hayır canım istediğin zaman yazdirabilirsin ben her yazdırmaya 20 kutu yazdırıyorum 10 kutu kala tekrar alıyorum tarihi uzun zaten dursun birsey olmaz
Bugleminannesii Deletedmom5455477 hangi mamayı kullanıyosnz peki 5gunde bitiyor bizim mama önceden bir haftaydi hep 2sattte bir içiyor ama 90cc içiyo genelde çok çabuk bitmeye başladı mama neden anlamış değilim
Deletedmom5455477 Sanal evet yaptırdık kakasında mukus ve aşırı gaz vardı makatında geçmeyen kızarıklık son günlerde fışkırarak kusma da başlamıştı testimiz negatif çıktı fakat doktorumuz mamaya başaldı
Deletedmom5455477 Bugleminannesii benim de öyle çabuk bitti normalde bir hafta dayanıyordu alfamino kullanıyorum
papatyAa1310 Evet var mesela her ayın 24 ünde çıkıyor bizimki fakat mamanısşz yetmiyorsa doktora gidip ölçeğini yani kutu sayısını yükselttirebilirsiniz
Sanal Deletedmom5455477 bizde de yüzde egzama vardı deri testinde yumurta ve süt alerjisi çıktı doktor bide kan testi istedi onun sonucunu bekliyoruz bakalım ne çıkacak