Merhabalar 25 günlük bebeğim var. Emzirirken meme ağzındayken kıpkırmızı olup ağlamaya başlıyor bacaklarını karnına çekiyor. Ve kesinlikle üstten gaz çıkartmıyor alttan bacak hareketleri yaptırdığım zaman çıkartıyor ama üstten çıkmıyor. Her emzirmeden sonra dakikalarca sırtına vuruyorum ovalıyorum yüz üstü yatırıyorum banamısın demiyor maalesef. İnternette okuduğuma göre bağırsak gazı ile mide gazı farklıymış yanı alttan gaz çıkartsa bile yetmiyormuş üstten de mutlaka çıkartmalıymış. İşin özü üstten gaz çıkartması için başka neler yapabilirim bunun bir yöntemi var mı acaba?