tugbac
tugbac canim uyku durumu gunduzleri yüz ustu yatirirsam 3 saat falan sirt üstu yatirirsam 1 bucuk saat falan .Geceleri genellikle yuz ustu yatiriyorm uzun uyusun diye.Ama yattigi yer reflü yatagi yani yumuşak zemin olmamasi lazim Allah korusun yuz ustu yatirinca burnunun ustune yatip nefessiz kalmasin diye.Uyanikkende kendi kendine oyanaliyor ama 15 dakkadan sonra skiliyor artik aglamaya basliyor beni alin diye🙂😀