ZumruduAnka Merhaba sevgili anneler oğlum 4 aylık baya saçlı doğdu şimdi saçları çok dökülüyor bide ağzına da kaçıyor. Sürekli temizliyorum ama çok döküldüğü için yutuyor demekki. Kakasında da saç çıkıyor. Ne yapmam lazım bana fikir verebilecek varmı?
Mihrimahim16 ZumruduAnka 6 aylığız bizde aynıyız… Demir vitamini multivitamin de kullanıyorum genede dökülüyor
Emir_mom ZumruduAnka İlk 6 ay anne karnındaki çıkan saçlarının dökülmesi gayet normalmiş.6 Aydan sonra ise ana saçları çıkarmış