Mmbd canım gelmiş geçmiş olsun,benimde ikizlerim 5aylık olucaklar,lokal anestezi ile yapılsın istiyorum ama eşimin memleketin götürdüğüm 2 devlet hastaneside lokal çok zor olur bebek durmuyo,sağından solundan tutmak zorunda kalıyoruz sıkıntı oluyor bebek için diye genel anestezi yönlendirdi,bende yaptırmadım şimdi izmirde sorucam,çok soru var aklımda kusura bakma endişeliyim biraz,nasıl içeri aldılar bebeğini,ne kadar sürdü,ilk seni gördüğünde ağladı mı,zamanda geçiyor büyüdükçe zor olur diyorlar