Kafam Yani azaltarak gitseniz ya da 30 30 verseniz iyi olabilir. İlk 150 hakkı zaten bebeğinizin sonra bi 30 verin bitti diyin kucağınıza alıp gezdirin oyuncakla vb. oyalayın. Sağlıkçı değilim ama böyle midesi çok büyür, sürekli kaka yapmakla uğraşır bebiş, bir de obezite ile sonuçlanabilir. (İyiniyetle yazıyorum yanlış anlamayın.) Oyalamanız gerek bence. Müzikle, dansla, oyuncaklarla. Saat başı 180 bile çok.
Aptamilden kaynaklı olabilir mi acaba? Ben hiç aptamil kullanmadım kullanan anneler yorum yapacaktır.