Sleppyden daha Uygun fiyatlı olana geçmek istiyorum ama pisik yaparmı diye düşünüyorum 2ay25 günlüğüz . İlk ayında Baby me denemiştim hemen pişik yaptı ama o zamanlar hassas ayindaydi normal karşıladım. Bu bezlerin pişik yapma olayı ne zaman bitecek acaba