aslansmomm Yusufagahinannesi yahu sen kullanmışsın akıtıyo demişsin ben kullanmışım akıtmıyo demişim gelmiş bana hepsini tek tek kullandınmı diye çıkışıyorsun ne bu dengesizlik herkesin yorumu kendineyse sus otur aaa
ofkelisirin Edn biberondan çok güzel içiyordu ama içmek istemiyor 7 aylık olduk bende tavsiye istiyorum ya