Liliyy öncelikle dönem dönem bebeklerin meme düşkünlüğü oluyor. Yani nasıl reddediyorsa bu şekilde daha fazla emmek de isteyebilir. Sizin takip etmeniz gereken çiğli bezinde azalma, huzursuzluk, uykuya dalmama. Eğer bu durumlar varsa mama başlayabilirsiniz. Birde kaç saat aralıkla besliyorsanız bir kez sağım yapıp sütünüze bakabilirsiniz. Her zaman bebek daha fazlasını emer ama 3 saatte memeden 30 cc süt çıkıyorsa bu süt bebeğinize yetmeyecektir. Böyle bir kıyas yapabilirsiniz.