[silindi] Kızlar size bir sorum var oğlum 5 aylık şuan benim gelecek ay memlekete gitmem lazım oğlum tam 6 aylıkken . yani ek gıdaya 6,5 ayda oldumu aranızda hiç doktorumuza da sorucam da sizlerden fikir alayım istedim
meltemineLduru [silindi] ben tam anlayamadim sen 6 buck aylikken mi baslamak istyorsun .memlekete gtmenle baglantsi ne ek gidanin🤔
Xyz [silindi] hiç bir sorun olmaz zaten doyumluk değil tadımlık yiyorlar orda da alerji ihtimalimdüşük olan patates havuc felan buharda pişirip yalatırsanız sorun olmaz
Deletedmom381 [silindi] memlekete gittiğiniz icin mi başlamıyorsunuz? Ben 5 aylıkken başlamıştım tadimlara bunun gün ve saati yok bence o bebeğiniz bünyesi , yetisi, isteğiyle de alakalı biraz .
Suzitosuzi [silindi] 8. Ayda bile başlayan var canım. Ama zaten ilk bir buçuk iki ay tadım oluyor öyle hemen öğün verilmiyor. Yaz sebzelerinden başla istersen üç gün kuralı ile ver çok zahmetli değil
gulcan_cem_gulce Hemsiremom benim kızımda 4 ay 12 günlük 4 ay itibari ile tadımlara başladım 3 gün kuralıyla iyi gidiyor havuç kabız yaptı sadece biraz bıgün bezelye denedim sağolsun reddetmiyor kaşıkla yemeye de bayılıyor. Herkes 5 aydan önce başlama diyor ancak kuzenim 2 çocuğuna da 4 aylıkken başladı hatta çorbaları bile tattırdı erken doğan ve ortalama 2 kg olan çocukların şuan maşallahı var.
[silindi] meltemineLduru alerjik bi bebek malesef ve buraya gelince başlamak istiyorum çünkü doktorumuz burda memelekette annem ameliyat olucağı için alerji yaparsa bir yiycek çok zor olur benim için
Rzgr [silindi] 4 bucuk ayligiz bizde 4. Ayimizda doktor tavsiyesiyle basladik evet normalde 6. Aydan once onermiyoruz dedi oglum 8 kg kiloya bagli olarak gecilebilir dedi ayrica doymamaya baslamisti bu gibi durumlarda ek gida denemelerine baslaniyormus tabi agirlikli olarak anne sütü
[silindi] Hemsiremom hmm her doktor farkli bişey söylüyor işte ama dünya sağlık örgütü 6 aydan erken su bile önermiyor biliyosun
[silindi] Xyz hmm olabilir aslında bende geç başlamak istemiyorum bian önce tatmaya başlasın kuzum istiyorum ama alerji işte🥺
Hemsiremom [silindi] tabiki ama her annenin de bebeginde durumu farklı sana ve bebeğine en uygunu neyse onu yapmalısın
[silindi] Xyz valla egzama oldu deterjan tarzı şeylere krem şampuan mesela bunlara alarjisden şüpheleniyoruz
Bilgehan Rzgr ben de bebeğim beş aylıkken başlayacağım ek gıdaya ama hiç bilgim yok. Nasıl başladınız acaba
Xyz [silindi] peki vucudınu yağlıyor musunuz her duştan sonra özellikle içeriği temiz olan bir yap ile yada zeytin yağı ile bol bol yağlayın hemde büyümesime yardımcı olur
[silindi] Xyz ahh ahh canım evde kullanöadığımız krem losyon şampuan kalmadı mustela sebamed la roche posay mustelanın kuru cilt serisi babe komple hepsinin şampuanını losyonunu kullandık sadcee babe iyi geldi ya
Xyz [silindi] yok direk saf zeyytinyağı deneseniz birde bununla egzemasını atlatan biliyorum o yüzden öneriyorum inşallah gecer bir an önce
[silindi] Xyz onu da denedik canım sağlık ocağındaki hemşire önermişti daha beter oldu görsen sarı sarı kabuklanmaya başlamıştı vallahi ne çektim varya bu egzamadan alerhiden inşallah yiycek alerjisi çıkmaz 🥺