seheriko Günaydın kızlar 😍 Gün geçmiyor ki Ronya yeni bir şeye heves etmesin . Yeni favorimiz paten :) Bu yaşlarda kullanabiliyorlar mı ? Alırsam nasıl bir şey tercih etmeliyim ?
Noname21 seheriko 2 bucuk yasinda kizim parkta bir kaykay var onun üzerinde bile duramıyor. Binemezdi bence çok düşer yani
Deletedmom_109 seheriko dün biri daha paten sormuştu. 29 numaradan başlıyormuş. 4-5 yaşa uygun oluyor galiba.
AyseAlyamm seheriko bizde 3.5 yaşındayız aynı heves bizde de var . Bı tane trendyolda buldum onu almayı düşünüyorum emzik biraktirirken onunla avutayim diyorum . 😂😂Linkini bulursam atayım canım sana da
Noname21 seheriko 4 5 yaşındaki çocukları görüyorum ayağa kalkıyorlar düşüyorlar kalkıp düşüyorlar sureni daha gormedim😀 allahta n kask falan var
Senanurkmrc seheriko canım bence riske atma bebişi Allah korusun kötü bişey olmasın sonra. Bizim bi tanıdığıma kızı o yaşta bisiklete biniyordu koruyamamış bebişi dişi düşmüştü
seheriko Noname21 düz yolda zor yürüyolar zaten 🤣 neyse artık bebek pateninden alayım rn azından dilinden kurtulurum ikide bir gelip lüfeeeen annişim diyip can evimden vuruyo beni🤣🤣🤣😍
seheriko Senanurkmrc çok haklısınız ama sürekli dilinde unutmuyorda. Bebek pateni buldum nette diğerleri gibi yüksek değil daha korunaklı bakalım ondan alıcam en azından evde hevesini alsın
Senanurkmrc seheriko yavrum ya o yaşlar hep öyle oluyor tutturuyorlar birşeyi olana kadar söylüyorlar