Bende aldım 2 kere ürünler aynı güzel ama beden sorunu var ya büyük ya küçük gönderiyolar üstelik beden yazan etiketini koparıp, buda yeni still kandırmaca sanırım mesela 3-6 sipariş verdim 9-12 gibi bişey gönderdiler etiket kesilmiş makasla ama inkar ediyorlar onun 3-6 ay olduğunu savunuyorlar ısrarla, saçma bi ticaret anlayışı var anlayacağınız