EzgiBade Hanımlar lazer epilasyon düşünüyorum daha önce hiç yaptırmadım yaz kış olayı mı var anlamadım. Tecrübe edenler yardımcı olabilir mi? Tavsiye eder misiniz
Deletedmom0099 EzgiBade eğer açık biriyseniz yazın komple vücut yapmazlar çünkü güneş görmemesi gerekiyor. eğer kapalıysanız tüm vücut yaptırabilirsiniz 15 gün içinde tatile gitmediğiniz sürece alexandre cihazında yaptırıyorum çok memnunum
kirmizibasliklikiz_ EzgiBade yazin yaptiracaksaniz yaptirdiginiz gun gunese cikmayin yanarsiniz onun disinda problem yok kesinlikle oneririm pisman olmazsiniz
minnosanne0 EzgiBade çoğunluk memnun ama ben 13 seans gittim benim hala çıkıyor hormonal bi problemimiz yoksa yaptırın.
Reyhan55 EzgiBade 10 sydir yaptırıyorum coook memnunum keske daha önce gtseymisim kendime yaptığım en büyük iyilik bana yaz kiz demediler belkinkapali olduğum için dir bilemiyorum
EzgiBade Deletedmom0099 kirmizibasliklikiz_ minnosanne0 Reyhan55 Teşekkürler hanımlar kışın benim için daha uygun olur sanırım 😊