Yazaksami Oğlum 21 aylık D vitamini kan testlerinde hep iyi çıktı fakat önceki doktorumuz yine de belirli bir yaşa kadar kullanılması gerekiyor demişti. Siz D vitaminini düşük oldupu için mi kullanıyorsunuz?
Limonlusu Yazaksami kış aylarında ve mevsim geçişlerinde bağışıklığı takviye amaçlı veriyorum. Yazın zaten bol güneş gördüğü için gerek kalmıyor. 😊
Limonlusu Yazaksami 27 aylık ocean600 olandan 1 puf veriyorum yada sağlık ocağının verdiği d vit3 den 5 damla