Bebelac mama kullanıyoruz senelerdir kullanıyoruz kızıma kullanıyordum şimdi de oğluma. 500 gr mamayı 79,90a alıyorduk. Sonra indirim gelecekmiş vs dediler biraz da olsa içime su serpildi. Sonra birde ne göreyim markette🫢 mamanın gramajını 400 grama düşürüp fiyatı da 55tl yapmışlar. Sonra da indirim yaptık. Hani? İnsanları bu kadar aptal yerine koymak gerçekten çok büyük saygısızlık değil mi. 🤬