Sareminn benim bildiğim y kromozomu taşıyan spermler daha hızlı ama çabuk ölüyor bu yüzden adet tarihine yakın olan bebekler erkek olur diye biliyorum
Birde büyük ihtimal hurafe ama erkek yorgun olursa erkek dinlenik olursa kız olur derdi annem 😄
Oda sıcaklığı ile ilgilide birşey var ama tam hatırlamıyorum iki spremin sıcaklıklara verdiği tepki farklı