Merhaba sevgili anneler 37 haftalık ikiz gebeyim. Önumuzdeki hafta doğum planlıyoruz.Sizce bebeklerim kuvezde kalır mı? Bu haftalarda doğum yapıp herhangi bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba? Bana önerebileceginiz, aklında olsun diyeceginiz şeyler var mı ? Şimdiden teşekkürler 🌺