Oğlum 1 yaşına girdi ama doğduğundan beri hiç uyumadı üstelik ben 2. ye hamileyim ve 2 buçuk aylık dinlemeye ve uykuya ihtiyacım çok var ama oğlum sanki inadına yapar gibi bu aralar saatte bir uyanıyor ve uyumak için 1 saat uğraştırıyor beni yalnızım kimsem de yok yanımda sütüm kesildi 1 damla sütüm gelmiyor meme istiyor süt olmadığını anlayınca kriz geçiriyor memeyi bıraktırmam lazım eski yöntemleri deneyeceğim mecburen çünkü hiç bir şey kolay geçiremiyoruz çok zorlandım bu zamana kadar 1 yılda 10 yıl yaşlandım gerçekten düzenli 4 saat uykum yok benim çocuğuma iyi bakabilmek için biraz mutlu olmaya ve dinlenmeye ihtiyacım var saat 10 oldu ve 2 saattir ayağımda sallıyorum uyusun diye