Mrv61 Kızlar aptamil kullanıyorum oğlum 4 aylık değiştiricem mamayı artık pek sevmiyo hipp mi sma mı önerirsiniz kullanlar fikirlerinizi bekliyorum 🌺
Tomi Mrv61 ikisini de kullandık. hipp benim bölgede bulunması zordu. 7 aya kadar kadar sma comfort kullandık, sonra hipp combiotik kullandık, 1 yaş 2 aydan sonra sma optipro geçiş yaptık.
Syldzn1 Mrv61 4.5 aylık kızım var hipp ilk 1 ay kabız ve gaz yaptı. SMA comfort kullanıyoruz çok memnunum 😊
Boncuk21 Mrv61 hipp biraz pahalı ama muhteşem . 1. Aydan beri kullanıyorum. Gaz sorunundan kurtuldum . Uykuda bile patır patır kendisi çıkarıyoe”r . Çokta besleyici ayda en az 1 kğ alıyoruz . Bu ay fiyatından dolayı bebelaca geçircem bakalım . Ama gönlüm hipp de resmen aşığım mamaya
Boncuk21 Mrv61 kesinlikle memnun kalırsınız . Zaten organik bir mama . Bende biraz bebelac gold deniycem. Yaramazsa tekrar dönücem . Getirde uygun fiyatı diğer yerlere göre . Ordan da alabilirsiniz . Şifa olsun bebişe 🌸