Flzars benim bebeğiminde göz kapağında var. 3 aylıkken çıktı. Malesef bize yanlış teşhis konup ameliyat edildi. Ameliyatta anlaşıldı. Şuan 8 aylık. 1 aydır ilaç tedavisi görüyoruz baya küçüldü. Ama uzun bi süre ilaç kullanıcaz. Bu kilo aldıkça büyüyen bişeymiş. Bizimki gözde olduğu için görüşünü kapatabilir dediler. O yüzden tedavi görüyoruz. Ama normalde kendiliğinden 2 yaşdan sonra geçermiş. Hematoloji bölümüne gösterdiniz mi