Seda23Yusuf Dün transferimin 12. Günü kan değerim 28.1 çıktı dogrum değer düşük ama gebelik var dedi böyle olup değeri artan varmi dünden beri içim içimi yiyo baska embiriyo Larim da yok coo şükür 2yasinda oğlum var ama kardeşi olsun çok istedik
Mihranimmm Seda23Yusuf insallah olumlu sonuçlanır.. Bu arada benim.dd dondurulmuş embriyom var ve kizim.2 yaşında. Transfer düşünüyorum.surec nasil oluyor ?
Limonlusu Seda23Yusuf evet gebelik var ama değer düşük gelmiş gün aşırı kan verin 2 katına çıkmasını bekleyin. Eğer 2 katına çıkarsa sağlıklı ilerleme gösteriyor demektir. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Seda23Yusuf Mihranimmm adetin ikinci veya 3gunu gidiyosun yumurta takibi yapiyo rahmin dollenme zamanında transfer oluyosun ilaç veriyi hazirlanmasi için ama ben ilaç kullanmadim doğal transfer oldum ilaçsız yani