Günaydın hanımlar…Bebegim 2 buçuk aylık ve bundan 1 buçuk ay önce bı paket mama almıştık emzirdigim için pek mamadan yana değildim gerçi bebeğimde mama almıyordu ara ara vermeye çalışıyordum ama diliyle geri itiyordu biberonu…buzdolabında değil de mutfakta tezgahın üstünde tutuyordum mama paketini acaba bozulmuş mudur yoksa bozulmadan vereyim mi?