esolinaaa hamilelikten once evlenmeden 3 ay once yasmin kullanmaya baslamistim adetim duzensizdi valla cok guzel duzene soktu gunu gunune hatta saati saatine de adet oluyordum hap kullandigim donem. Sonra cocuk yapmaya karar verdik hapi biraktim 2 ayda normal korundum 3.,cu ay ilk korunmasiz iliskidede cok sukur kizima hamile kalmistim cok sasirmistik hatta hemen nasil oldu falan diye 😃 yani hap kullananlar hamilelik dusundugunde hemen olmuyor diyenlere bu lafim bu kesinlikle vucut yapisiyla alakali bir durum kesinlikle. Ama siz doktor kontrolunde baslayin ilaca. Bende yasmin hic bir yan etki yapmadi. Yasminden once baska bi ilac vermisti doktor yaz sicaginda 1 ay kanamam olmustu mahvolmustum her ilac yaramiyor yani herkese