Günaydın canım anneler iyisinizdir inşallah kızım 1 yaşına giricek haftaya, odasını ayıracağım, yan odamızda fakat yine de kolay duymak için bişeyler arıyorum kamera mı telsiz mi olmalı sizce ? Kameralar ip kamera var izleme aleti yok onlar kullanışlı mı sizce telefon öyle uzun süre açık kalır mı önerilerinizi bekliyorum 🤲🌸😍