Kızlar oğlum 33 haftalık doğdu Şuan normalde 5 ay 23 günlük dün birisi bu ayına bakma düzeltilmişe bakacaksın dedi ama ben bu zamana kadar normal yaşını hesapladım. Yani şuan oturabiliyor ek gıda tüketiyor bence motor becerileri şuan ki ayına uygun ama kafamı karıştırdı. Prematüre anneler siz nasıl yapıyorsunuz? Düzeltilmişe göre mi gidiyorsunuz ?