Sepet hazir bekliyorum iki gündür kupon buldum alicam sepette hicbirsey yok neyse dedim tekrad buldum sepete attim iki uru. Tukenmis eksik yerine yenisini buldum bu sefen kupon kayip yeniden kupon buldum odemeyi yap dedim banka hata verdi baska karttan deneyim dedim kupon gitmis delirecegimmmm 🤷🏼♀️ Bi bayramlik alamadim cocuklarima talan olmus hersey ben bumu olsa bumu diyene kadar tükeniyor anlamiyorum sorsan kimsede para yok bu urunler nasi boyle tukeniyor hemen