Balbeby yastıkta yatırmayın doktorlar 2 yaşına kadar önermiyor zaten omurgası için bide kundak yapıyorsanız baş kısmına yapmayın katlayın baş kısmı açık kalsın evin ısısı 22 23 ü geçmesin kundak yapıyorsanız üzerini çok kalın örtmeyin. Doktor soğuktan hasta olmaz terleyip soğursa hasta edersin demişti Allah esirgesin