elcn4139 Kızlar ben tulym aldım kısa kollur sortlu ama sıze kadar çorapla girdiririm diyordum bayramda soğuk olcak gibi duruyor daha giyilmez değilmi
salakmisincemilee elcn4139 nerde yaşıyosunuz havalar bu ara bi garip ya bi gün yakıyo ertesi gün donuyoruz
Aklimdasin elcn4139 bende ogluma şort tişort aldım ama serin olacak gibi duruyor. Zaten bu havalar tam hastalık havası bi sıcak bi soğuk. Aldıklarımı Giydirmicem gibi duruyor
Deletedmom00881 elcn4139 bence ince uzun kollu, uzun kıyafetler giyilir, çantaya da bi hırka atılır soğuk olursa giydirilir, ama yarım sıfır kollar giydirilmez bence
Muhasebeciana elcn4139 yasadiginiz il’e gore degisebilir. Bende kizima kisa kollu bluz ile kot şort almistim hava soguk olursa kot şortun altina mus çorap giydirip uzerinede yagmurluk trenckot giydirmeyi dusunuyorum
Betlcelik elcn4139 Balıkesir de yaşıyorum hava durumu 20-22 derece falan gösteriyor bayramda 4 yaşında kızıma kısa kollu ve hırka aldım duruma göre giyip cikartcam 4 aylık oğluma ince uzun kollu ve pantalon aldım üstüne şişme yelek giyicek onuda duruma göre giyer çıkartır
Bugleminannesii elcn4139 bebeğin kaç aylık onada bağlı bence 6aydan asagiysa kesin üşür 25dereceyi gördük Kocaeli’de ama evlere tam güneş vurmadigi için çok soğuk. Disardada sürekli durmuycamiza göre ben kısa kollu hiç almadım bencede daha soğuk olur