Oğlum 2 ay 21 günlük. Yüz üstü yatırmayı bir türlü sevdiremedik. Çok nadir yatıyor, yatmak istemiyor ağlıyor. Yatınca da kendini kaldırmaya çalışmıyor kafasını yan koyup yatıyor öyle. Zeka kartlarından koyuyorum, ben de yanına geçip yatıyorum konuşuyorum şarkı söylüyorum ama yok asla beceremiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? Sevdirebilmek için başka neler yapabilirim?