Merhaba anneler. Kızım 27 şubatta 38+2de doğdu. Beklenen doğum tarihi 11 mart. Atak haftası hesaplamada düne kadar atakta görünüyordu. Dün son günüydü 5. Atağın. Gerçekten felaket geçti. Bugün rahatlarım diye beklerken hesapladım. Yine atak haftasında. Bitmesine 12 var gösteriyor. Kafam karıştı. 12 gün daha bu şekilde mi olacak? Biz hiç güneşli günler görmeyecek miyiz:( bilen anneler varsa yardım edebilir mi?