Sinem66 ayaklarını yukarı doğru cekiyosa gazdır o canım düzenli bir şekilde gaz damlasını kullan daha çok küçük bebeğin soğuk şeyler tüketme şuan senin süt ve süt ürünlerine dikkat etmen lazım onlarda gaz yapıyo ben bilmiyordum bunu doğum yaptigim zaman içim yaniyodu diye sürekli soğuk şeyler tüketiyodum bebeğim gaz kolik oldu mahv olduk cok dikkat et Yemegine icmene