Asiltom Merhaba anneler bebeğim çok gazlı simplex ve biogia damladan hiç memnun kalmadım bebeğime 3 defa oldu metsil damla verdim baya gaz çıkardı kendi kendine memnun kalan var mı acaba bu damladan fiyatı ucuz fakat bu kadar etki etmesi şuanda şaşırdım
thecamellia Asiltom bizde kullandık anlık iyi geliyo ama sonrasında iyi gelmiyo düzeltmiyo doktor şey demişti metsik kullanıyorum diyince metsili biz içsek bizede iyi gelmez demişti simplex çok iyi geldi bizede ama bebekten bebeğe farklılık gösteriyo tabi
Serapalptekinhhh Asiltom bende kullandım gaz sıkıntı çekmedi hiç 😊 diğer pahalı olanlar bı ise yaramadi
Esoca38 Asiltom bende metsil de sab simplex nurse harveys biagalio hiç biri işe yaramadı en son eczaneden zinco diye bir bitkisel gaz damlası aldım 30 lira falandi onunla biraz rahatladı sanırım yada daha da büyüdüğü için artık kendi düzeliyor bilmiyorum 😂
sevgiseli2021 Asiltom Bende biogaia ve nurse harvey almıştık hiçbir ile yaramadı . Metsil kullandım çok ile yaradı ama biraz sanırım bünye alışınca o da rtki etmedi sonra da zinco kullandım bitkisel bir damla