Ugggg Zumrab avent birazda pahalı sanırım ama 6 ay diğerine göre biraz büyük eğer acil değilse diğeriyle biraz daha idare et sonra 6 aydan sonra olanı al
BurhanEfe Zumrab canım zaten emzikleri her 3 ayda bir değiştirmelisin bebeğin sağlığı açısından o yüzden 0-6 alırsın 3 ay sonra 6-18 e geçersin.
BurhanEfe Zumrab 6-18 emzikler 6 aylık bebeklere bile büyük geliyo belki de sizinki yutmuycak emziği çok büyük gelecek
BurhanEfe Zumrab genelde 6 aylık olanlara bile büyük gelebiliyo 6-18 numara. O yüzden 0-6 almanız daha uygun gibi görünüyo
Arasinannesii @ArasBatu ArasBatu benimkide ayniydi bende tam dalacakken ayagima aliyorum az salliyorum o anda veriyorum sonra dalinca kendi atiyo zaten bi de fan sesiyle uyutuyorum ben