Meriyyy Kızlar doğum yaptığımdan beri 3 kez adet oldu ve 3ü de ağrılı oldu ve normalden fazla kanamam var doktora adet bitince mi gitmeliyim yoksa adetken mi eğer adetli ilken gidersem sadece ultrasonla bakarlar dimi
Meriyyy Civikcivciv adetken alttan muayene mi yapıyorlar acaba benim adetken gitmem mi daha doğru olur bitince mi şikayetlerimin sebebini anlaması için🤔