Merhabalar, bebeğim 29 günlük emzirme ve aralarda mama takvıye verdıgım de oluyor beslenme sonrası ve beslenırken yedıgını cıkarıyor hatta bazen baya kustugu oluyor. Bu durum 2 gündür sıklaştı. Beslenme sonrası hemen kaldırmıyorum hatta gazını cıkartırken ve hatta aradan yarrım saat 40 dk sonrası bıle kustugu oluyor, başına gelen aynı durumu yaşıyan var mı ? Doktora yarın götüreceğim bilgi almak istiyorum aynı durumu yaşayanlardan🙄🙄🤧