41 günlük bebeğim devamlı bir ağlama ayaklarını içeri çekme, itme memedeyken kıpkırmızı olma ardından doktoruna gittim. Gaz var dedi. Ve bitkisel bi ilaç tavsiye etti Mommys Bliss diye fiyatı biraz pahalı ama günlerdir uyumayan çocuğum gece 23.30 da yatıp sabaha karşı 05.00 (benim zorumla) uyandı. Şimdi bol bol hem üstten hem alttan çıkarıyor. Dünyada ki en güzel ses olabilir 😍😅