bloggeranne HilallC saat 2. 5 da uyudu ve biraz önce ağlayarak kalktı hergün ağlayarak uyanıyor geceleri özellikle 3 yaşına 6 ay kaldı sallamaktan ayağım ağrıdı en son dua açtım öyle daldı inşallah daha uyanmaz artık deliksiz uyumak istiyorum
Esra977 HilallC Allah yardımcin olsun bende öyleydim. Sallanan yerden beşik aldık artık o sallanıyor :D
Babykus Doga0812 bazen hiç öyle olmuyor ne yazık ki dün gece 2.5 saat uyuyabildim sadece gün içinde de doğru düzgün uyumadı. Bu gece de 4 gibi uyandı şuan ayakta uzatmaları oynuyoruz 🤷♀️