ebruaras18 Kızlar ya göğüslerim bekarkende büyüktü, oğlum 9 aylık oldu daha da büyüdü. 110 felan takıyorum, boynumda çok ağrıyor, hiç bir giydiğimde artık yakışmıyor.Emzirmeyi bırakınca küçülür mü ya, güzel şeyler söyler misiniz bana🤦🏻♀️
[silindi] ebruaras18 kız ne güzel bende küçüklüğünden yakınırım hep😁 bebeğin doysunda boşver canım memeden kesince bakarsın küçülmezse ameliyat olursun kafana takıyorsan şimdi takma kafana bence
Palestinianbride ebruaras18 Tabiki söyleriz emzirmeyi bırakınca sırt ve boyun ağrılarınızın göğüslerinizin boyutu kaynaklı olduğunu söylerseniz yapılan muayaneler sonucu devlette ücretsiz göğüs küçültme operasyonu geçirebilirsiniz:) umarım eşiniz problem yapmaz büyütme ameliyatı ücretli ancak küçültmeden sağlık sorunu ortaya çıkmışsa ücret alınmıyor :) ve üzgünüm çok kısa süre emzirebilen benim orta boyuttaki göğüslerimde bile deformasyon oldu
Neslisahh ebruaras18 en azından ikisi de aynı boyutta bide tek gögüs emen bebek anneleri var biri küçük biri büyük gögüsle gezen 🤦🏻♀️😀 Emzirmeyi bıraktıktan bir yıl sonra yapıyorlarmış sanırım operasyon 🙄
Elif125 ebruaras18 bekarken 75 di şimdi 100 oldu 3 ay oldu Doğum yapalı bende bu durumdan şikayetçiyim ama çok şükür bebeğim sağlıklı ve ona yetebiliyprum yavaş yavaş kilo verme umuduyla 🙄
ebruaras18 [silindi] ama görünüş olarak çok fena, sarktı, beni çok şişko gösteriyor, boynum ağrıyor, omuzlarım karıncalanıyor,görünüş olarak ayrı bi kötü zaten, psikolojim bozuldu 🤦🏻♀️
ebruaras18 Palestinianbride eşim hiç takmaz, nasıl olursam olayım dert etmez. Ben çok üzüldüğüm için üzülüyor oda.geçen hafta gittim Ümraniye devlet hastanesine para istediler, çok üzüldüm, diğer devletlere de bakıcam , teşekkür ederim bu arada☺️
Pinkmoms ebruaras18 bende aynı durumdayım ☹️ Sırtım omuzlarım heryer agırıyor göğüslerim de karıncalanıyor 🙄İnşALLAH emzirmeyi kesince küçülür 🙏🙏
Alazcns ebruaras18 Kazım karabekir e mi gittiniz? Oysa eger bu kadar berbat bir hastane görmedim allah kimseyi düşürmesin. Göğüslere gelirsek sol hic yok sag maşallah aldi başını gidiyor 🤣 bence düzelmez
sahikakocarslanli Alazcns ahahwwhh😁benimde aynı bugün elbise giydim sağ memem gergin sol meme ona nazaran yok gibi çok tuhaf geldi bu hep böyle mi olacak yaaa
Doruk12 ebruaras18 evet üst bedenim çok iri duruyor 😑 şişman duruyorum çatlaklar, sarkma da var. Neyse sağlık olsun bebeklerimiz iyi olsun da inşallah böyle kalmaz 😁